torsdag 13. september 2007

Halleluja!


Vi har fått visum til Bhutan!
Jeg vet at vi blir tatt godt imot av venner som gleder seg der nede.

Takk til Mamma og Pappa som fikk meg til å søke.
Det blir rart å komme dit uten dere.

Maren, jeg kommer til å savne deg når jeg hører, lukter og smaker ting vi har kjent før. Og når Karma spør hvor du er...Takk for at du hadde følt nesten det samme hvis du var med!

Og en stor takk til deg Irene, som blir med meg dit! Jeg kunne ikke reist uten en å dele alle inntrykkene med.
Midt oppe i gleden er dette nemlig en liten smule skummelt....

- Berit

3 kommentarer:

Anonym sa...

Eg glede meg masse masse!!! Takk Berit for at eg får verr med deg på ein opplevelse for livet =)

marenioslo sa...

kjenner allerede tårene presse på! wangmo altså. hils så mye, samme gjelder karma og tshomo :)

Anonym sa...

Endelig tilgang til blogspot....wow..Rigtig god tur ønskes eder!
Chiao