mandag 10. desember 2007

Hjemme i Bergen

Følte jeg måtte gi litt lyd fra meg for å fortelle at desember er bra i Bergen også!

Treningen var et slit da jeg kom tilbake fra Asia, men nå kommer det seg. Det er hvertfall god stemning på laget, og det gjør det morsomt å trene seg tilbake i form! (Arkivfoto, det er mye mer regn her i desember!!)

Jeg jobber masse på min elskede hjerteavdeling. Godt å være i siget der igjen, og jeg gleder meg til å begynne i klinikken etter jul!!

Månedens takk går til familien Skaale Sælen. Jeg har nemlig flyttet inn hos dem, og for en student er det virkelig luksus. Den 1. desember kom jeg ned på kjøkkenet og møtte tre pakkekalendere, en til Eirin, en til Andreas og en til MEG! En nydelig vertsfamilie, altså!

4 kommentarer:

darlingand sa...

æLLSkede bært! godt å sjå dæ og snart får man vel se ennu meir? ryktan sei at du e på vei. glædje.

Berit og Irene sa...

Godt aa se at India-haarboeylen e tatt i bruk! :) Bra jobba:)

Savne deg masse masse!

- Irene i Costa Rica

Anonym sa...

Desember i Bergen e bra ja!! Me kose oss me sol, frost, julakonserter å sjokoladenisser:)Eg vente på litt bikinibilder for å se koss livet på Costa Rica e;)

marenioslo sa...

i love you!!!!! du e så fin.