torsdag 15. november 2007

Jeg har bestemt meg!


Fra i dag er dette mitt midlertidige hjem! Der skal jeg bo fram til jul, i anledning at jeg har leid ut rommet mitt til da.
Hvorfor jeg ikke drar til Marokko?

- Det var så godt å komme tilbake til Bergen etter to fantastiske måneder stappfulle av inntrykk og opplevelser.
- Herlig å møte vennene mine i regnvåte Bergen igjen.
- Jeg har ikke trent på lenge, og det er jo treningsleir i Marokko!
- Da jeg satt på flybussen ringte de fra hjerteavdelinga. "Du e hjemme nå! Vil du jobbe?" Jeg ble glad, og kom på hvor koselig jobb jeg har her!
- Den viktigste grunnen: Jeg føler det er rett å være i Bergen akkurat nå! Det gir med ro i sjela å ha tatt den avgjørelsen, etter mye fram og tilbake...



Ida og Ådne: Jeg vet jeg hadde fått det veldig bra sammen med dere Marokko også. Jeg trives jo så godt sammen med dere! Men som vi har snakket om er jo livet fylt av små og store valg. Og jeg tror jo at det finnes en som vil veilede oss i valgene våre. Så derfor blir jeg her i Bergen nå, og gleder meg til dere kommer tilbake!

- Berit i Bergen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Velkommen paa Gularhuset! Det er nesten like eksotisk som Marokko. Ida og jeg har det fortsatt veldig fint her nede. Vi snakkes over jul en gang!

Anonym sa...

Så kjekt, me like å ha Berit i Bergen:)

Anonym sa...

Du e naa herlige, Berit!